Wirtschaftsplan Halle 2011
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Ist 2010 |
Budget 2011 |
Differenz |
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A |
Betriebseinnahmen |
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33.618,39 € |
34.900,00 € |
1.281,61 € |
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Gaststättenbetrieb |
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5.449,25 € |
5.500,00 € |
50,75 € |
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Miete und Getränke |
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27.727,28 € |
28.000,00 € |
272,72 € |
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Zinserträge |
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199,11 € |
200,00 € |
0,89 € |
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Miete Photovoltaik |
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0,00 € |
400,00 € |
400,00 € |
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Steuererstattungen |
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0,00 € |
0,00 € |
0,00 € |
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Umsatzsteuererstattung |
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Einnahmen Sattelfest |
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0,00 € |
800,00 € |
800,00 € |
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Erstattungen |
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242,75 € |
0,00 € |
-242,75 € |
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B |
Betriebsausgaben |
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32.831,67 € |
39.823,47 € |
6.991,80 € |
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1. |
Strom, Wasser, Gas, Schornsteinfeger |
6.465,26 € |
7.660,00 € |
1.194,74 € |
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Strom Gemeinschaftshalle |
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1.786,46 € |
2.000,00 € |
213,54 € |
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Strom Spritzenhaus |
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40,00 € |
100,00 € |
60,00 € |
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Wasser |
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234,00 € |
300,00 € |
66,00 € |
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Entwässerung |
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162,00 € |
200,00 € |
38,00 € |
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Gas |
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4.189,43 € |
5.000,00 € |
810,57 € |
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Schornsteinfeger |
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53,37 € |
60,00 € |
6,63 € |
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2. |
Reinigung |
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1.934,20 € |
2.110,00 € |
175,80 € |
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Lohn |
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1.197,39 € |
1.200,00 € |
2,61 € |
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Lohn- und Kirchensteuer |
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50,23 € |
60,00 € |
9,77 € |
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Sozialversicherung |
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350,69 € |
400,00 € |
49,31 € |
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Glasreinigung |
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260,61 € |
300,00 € |
39,39 € |
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Reinigung Parkplatz |
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0,00 € |
70,00 € |
70,00 € |
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Reinigungsmaterial |
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75,28 € |
80,00 € |
4,72 € |
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3. |
Wartung |
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305,52 € |
460,00 € |
154,48 € |
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Wartung Heizung |
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0,00 € |
150,00 € |
150,00 € |
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Wartung Gastank |
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109,52 € |
110,00 € |
0,48 € |
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Wartung Zapfanlage |
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0,00 € |
0,00 € |
0,00 € |
|
Wartung Feuerlöscher |
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0,00 € |
0,00 € |
0,00 € |
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Prüfung Heizung |
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196,00 € |
200,00 € |
4,00 € |
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4. |
Müllabfuhr |
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743,47 € |
750,00 € |
6,53 € |
5. |
Telefon und Internet |
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329,99 € |
350,00 € |
20,01 € |
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6. |
Getränkeeinkauf |
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15.051,90 € |
15.000,00 € |
-51,90 € |
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Bier und alkoholfreie Getränke |
12.582,63 € |
13.000,00 € |
417,37 € |
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Schnaps |
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1.275,35 € |
1.000,00 € |
-275,35 € |
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Wein und Sekt |
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1.193,92 € |
1.000,00 € |
-193,92 € |
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7. |
Versicherungen |
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2.053,71 € |
2.150,00 € |
96,29 € |
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Haftpflichtversicherung |
|
423,91 € |
450,00 € |
26,09 € |
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Gebäudeversicherung |
|
907,40 € |
900,00 € |
-7,40 € |
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Inventarversicherung |
|
722,40 € |
800,00 € |
77,60 € |
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8. |
Verwaltungskosten |
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755,27 € |
832,00 € |
76,73 € |
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Software |
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515,30 € |
500,00 € |
-15,30 € |
|
Büromaterial |
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239,97 € |
250,00 € |
10,03 € |
|
Kontogebühren |
|
0,00 € |
12,00 € |
12,00 € |
|
Notar- und Gerichtskosten |
|
62,83 € |
70,00 € |
7,17 € |
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9. |
Reparaturen/Instandhaltung |
1.536,96 € |
1.900,00 € |
363,04 € |
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Reparaturen |
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1.416,95 € |
1.500,00 € |
83,05 € |
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Instandhaltung |
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120,01 € |
400,00 € |
279,99 € |
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10. |
Steuern |
|
1.393,00 € |
1.000,00 € |
-393,00 € |
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Umsatzsteuer |
|
1.393,00 € |
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11. |
Grundbesitzabgaben |
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266,00 € |
1.200,00 € |
934,00 € |
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12. |
Miete Schützenverein |
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1.411,47 € |
1.411,47 € |
0,00 € |
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13. |
Neuanschaffung |
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398,21 € |
4.500,00 € |
4.101,79 € |
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Akustikdecke |
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4.500,00 € |
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14. |
Unser Dorf hat Zukunft |
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0,00 € |
0,00 € |
0,00 € |
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15. |
Sonstiges |
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294,47 € |
500,00 € |
205,53 € |
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A. Betriebseinnahmen |
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33.618,39 € |
34.900,00 € |
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B. Betriebsausgaben |
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32.831,67 € |
39.823,47 € |
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C. voraussichtl. Jahresüberschuss |
786,72 € |
-4.923,47 € |
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Bestand 31.12.2010 |
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15.367,91 € |
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voraussichtlicher Bestand 31.12.2011 |
10.444,44 € |
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